Zadbaj o fryzury klientów

Od dłuższego czasu nad tym myślałam. Wiele klientek podpowiadało czy sugerowało, że poza ofertą usług kosmetycznych w salonie powinnam jeszcze zatrudnić fryzjerkę. W zasadzie to całkiem logiczne rozwiązanie i głęboko zaczęłam się nad tym zastanawiać. W końcu uznałam, że warto, i plany zamieniłam w konkretne czyny.

Dzięki dobrym akcesoriom fryzjer i klient będą zadowoleni

akcesoria fryzjerskieWiedziałam, że będzie się to wiązało z załatwianiem spraw urzędowych, ale i tak warto było zaryzykować. Tym bardziej że miałam kontakt z osobą, która chętnie podjęłaby się pomocy, czyli chciała objąć stanowisko fryzjerki. Formalności zostały załatwione i razem z nową współpracownicą zaczęłyśmy przygotowywać dodatkowe studio, w tym przypadku fryzjerskie. Trochę roboty z tym było, to fakt. Sprzątanie, zamawianie mebli, sprzętu i akcesoriów. W przypadku tych ostatnich miałam kontakt do sklepu polecanego przez jedną z klientek. Przejrzałyśmy jego ofertę w internecie i zdecydowałyśmy się zamówić w nim akcesoria fryzjerskie. Do dostarczenia było naprawdę sporo rzeczy – zaczynając od narzędzi, takich jak grzebienie czy szczotki, kończąc na kosmetykach, czyli szamponach bądź odżywkach. Zamówienie przyszło w miarę szybko, produkty okazały się dobre jakościowo, więc współpraca rozpoczęła się jak najbardziej pozytywnie. I trwa do dzisiaj. A tłumy w naszym salonie to widok codzienny. Nie narzekamy jednak, bo w końcu o to nam chodziło. Reklama szeptana pomogła.

Klientki salonu kosmetycznego rozpropagowały informację o nowym salonie fryzjerskim. Same też korzystają z usług fryzjerki. Cieszymy się, bo nowy rozdział to zawsze zagadka. Na szczęście się udało. Wystrój się podoba, na usługi również nikt nie narzeka. Nie wykluczamy, że jak tak dalej pójdzie, to będzie trzeba zmienić lokal na większy.